Veel gestelde vragen
De meeste vragen en antwoorden op rij
Veel gestelde vragen
Bestellen en verzending
Nee, het aanmaken van een account is niet noodzakelijk. U kunt ook als gast bestellen.
Door het invullen van uw gegevens en het maken een wachtwoord kunt u een acoount aanmaken.
U kunt ten alle tijden uw account aanpassen, dit kan door in te loggen en dan uw gegevens bewerken.
U kunt zelf uw account niet verwijderen. Als u deze wilt verwijderen neem dan contact met ons op.
Bij ons kunt u veilig betalen. Sisow Payment zorgt ervoor dat uw betaling veilig is en gecontroleerd wordt.Â
Wij proberen binnen 1 tot 3 werkdagen uw verzending te hebben verzonden. Soms duurt dit wat langer.Â
Wij verzenden naar Nederland, België en Duitsland.
U krijgt altijd een track en tracecode van ons gemailt. Hiermee kunt u uw pakket volgen.Â
Veel gestelde vragen
Retourneren en Garantie
Ja, wij hebben 14 dagen zichttermijn. U kunt het product daarom binnen 14 dagen zonder reden retour sturen.
Stuur een email naar klantenservice@lampenshophilversum.nl en vraag om een herroepingsformulier. Deze krijgt u dan digitaal opgestuurd. Hier staat ook precies omschreven wat u moet doen.Â
U dient het teruggestuurde pakket voldoende te frankeren. Deze kosten dient u zelf te betalen.Â
Als uw product bij aflevering beschadigd is, neem dan z.s.m. contact met ons op.Â
Als u een verkeerd, een ander product of een verkeerde kleur heeft binnengekregen dan is het handig om direct met ons contact op te nemen. Wij zorgen ervoor dat het opgelost wordt.
Afhankelijk van welk product u koop is de garantie tussen de 2 en de 5 jaar. Lichtbronnen (led) hebben 6 maanden garantie.
Geen probleem, vaak kunnen wij dit achterhalen, maar een betaling op een bankafschrift mag ook getoond worden.
Ja, wij repareren ook lampen. maak hiervoor een afspraak door met ons contact op te nemen.Â